piątek, 18 września 2015

Wszyscy ludzie Ewy Kopacz: Janusz Lewandowski

Wszyscy ludzie Ewy Kopacz: Janusz Lewandowski  - taki spot widziałem właśnie, owszem fajny i pouczający szczególnie dla Młodych Wykształconych Wyborców PO z Większych odbiorców, ale przecież Pan Janusz nie kandyduje – tak przynajmniej oświadczył:

- Nie spodziewałem się, że będę bohaterem w kampanii, w której nie kandyduję - odpowiada bohater pierwszego klipu. Janusz Lewandowski dodaje, że spot świadczy o bezradności opozycji.

http://newsroom.salon24.pl/669536,lewandowski-odpowiada-na-spot-polska-kaczynskich-byla-krajem-specjalnej-troski

Wrzuciłem ten klip na Twittera. I już mam pierwszy komentarz

Ależ prymitywny materiał. Adresowany do prawdziwych idiotów ;)

No właśnie. I dlaczego ten PiS się nie zajmie innymi ludźmi Pani Premier Ewy Kopacz i Platformy Obywatelskiej RP. Weźmy na ten przykład np. takiego Tomasza Lisa – to wybitny celebryta, znaczy się człowiek znany i lubiany, a do tego uczciwy, rzetelny, wiarygodny – jak ujawnił Morozowski (źródło). No, może też nie kandyduje, ale mógłby i z pewnością darzy sympatią umiłowaną Platformę Obywatelską RP.

No to weźmy takiego Posła Michała Szczerbę. z tych, co kandydują z ramienia Partii Obywatelskiej. Pan Poseł ma konto na Twitterze

Michał Szczerba

@MichalSzczerba ale niestety nie mogę obserwować, bo coś takiego mi się pokazało

image a szkoda, bo przed chwilą jeszcze mogłem i takiego prześlicznego Twitta widziałem, na szczęście się uchował i na pamiątkę zarchiwizowałem do pamiętnika:

Tak, wdzięczność to podstawa, a zgoda buduje.

Pan Poseł Szczerba ma też konto na fb. I tam znalazłem prześliczne foto.

image

Obrazek na szczęcie też zachowałem, bo już wziął i zniknął ze strony na fb Pana Posła Szczerby

image https://www.facebook.com/posel.szczerba/photos/a.10150597130241003.379417.57567956002/10152452557756003/?type=1&theaterBezpośredni odnośnik do obrazka

Bezpośredni odnośnik do obrazka

Na szczęście profil nie zniknął na fb image i tam w Informacjach image adres strony znalazłem http://www.michalszczerba.pl/ – screen powyżej, i Książeczkę wyborczą image ale niestety ta Książeczka już mi się otworzyć nie chce Smutek.  Ale podobno ktoś dostał pocztą 16 stron Bezpośredni odnośnik do obrazka i i nie ma tam nazwy Partii, z której kandyduje. Taki niezależny kandydat, bo przecież chyba się nie wstydzi c’nie.

Niezależny i ba, nie tylko, bo gadają nawet, że i nieskażony.

Brak komentarzy: