wtorek, 29 maja 2012

To już koniec

29.05.2012 22:58
opublikowana w: Księga Hańby

To już jest koniec


W związku z promowaniem chamstwa, buractwa i kłamliwych pomówień oraz ukryciem mojej notki

UWAGA NA OSIECKIEGO

29.05.2012 16:19

przez administrację tut. portalu,
w poczuciu solidarności
z

Likwiduję blog

TERESA BOCHWIC  | 22:09

MIMO NAKAZU MILCZENIA...

Aleksander Ścios

 

 Jak nazwać dziennikarza, który wykorzystując swoją pozycję i zawód zaufania publicznego staje po...
Odejść stąd należało wcześniej - nim ukrywanie tekstów dr Nowaczyka czy cenzurowanie wiedzy o pracach prof. Biniendy - stało się nagminną praktyką, zaś nagłaśnianie łgarstw i  propagowanie łajdaków – codziennym procederem.  Za to zaniechanie i współuczestnictwo – szczerze przepraszam.
Wszystkim Państwu serdecznie dziękuję za odwiedziny i wspólne rozmowy. Za wielką życzliwość i wsparcie, których doświadczałem tu przez pięć lat blogowania.  Nie napiszę  - żegnam – bo mam nadzieję, że zechcecie mnie odwiedzać na blogu bezdekretu i tam będziemy mogli  rozmawiać  o Polsce.


Aleksander Ścios
29.05.2012 20:05

zawieszam publikowanie tu na blogu na czas nieokreślony.
Właściwie to powinienem po prostu odejść, niemniej jednak zobowiązania związane
z realizacją projektu lubczasopisma "Księga hańby" nie pozwalają mi na tak radykalny krok.
Do zobaczenia w Ikonium lub w Galilei
Jakby co to pisuję jako PS np. na:
Gasipies, poprzednio tu, obecnie na NowyEkran.pl

"Oto Ja jestem z wami,
oto Ja jestem z wami"

Brak komentarzy: