czwartek, 3 listopada 2011

"- Panie premierze, otacza się pan zgrają klakierów i hipokrytów…"

Wklejono z

"W ramach kampanii wyborczej jeździ Pan po kraju i opowiada obywatelom, co zrobiliście i co zamierzacie zrobić dla ich dobra. Mam do Pana prośbę, niech pojedzie Pan do miejscowości Tokarnia w powiecie myślenickim i wyjaśni Pan mojej żonie i dzieciom, które tam przebywają dlaczego, nie mają już ojca i powie im, patrząc przy tym głęboko w oczy, że jest to moja wina, a wy zrobiliście wszystko dobrze, zgodnie z prawem oraz poczuciem sprawiedliwości społecznej. 

Pozdrawiam Pana i życzę dobrego samopoczucia z tego, co do tej pory zrobiliście dla obywateli tego kraju, szczególnie dla mnie i dla mojej rodziny. Dwójka moich wymienionych mogła się w ogóle nie urodzić i jak się szczęśliwie urodzili, to musieliśmy znowu walczyć o ich życie. Wygraliśmy obydwoje, ale ja przegrałem (...) z urzędnikami, którzy stworzyli system... " -

Również zapewniam Pana, że nie ma to nic wspólnego z toczącą się kampanią wyborczą, gdyż ja i żona byliśmy gorącymi zwolennikami Platformy Obywatelskiej zarówno w wyborach parlamentarnych, jak i prezydenckich i nawet samorządowych -"


Wklejono z

"W ramach kampanii wyborczej jeździ Pan po kraju i opowiada obywatelom co zrobiliście i co zamierzacie zrobić dla ich dobra. Mam do Pana prośbę, niech pojedzie Pan do miejscowości Tokarnia w powiecie myślenickim i wyjaśni Pan mojej żonie i dzieciom, które tam przebywają dlaczego nie maja już ojca i powie im patrząc przy tym głęboko w oczy, że jest to moja wina, a wy zrobiliście wszystko dobrze, zgodnie z prawem oraz poczuciem sprawiedliwości społecznej.

Pozdrawiam Pana i życzę dobrego samopoczucia z tego co do tej pory zrobiliście dla obywateli tego kraju, szczególnie dla mnie i dla mojej rodziny. Dwójka moich wymienionych dzieci mogła się w ogóle nie urodzić i jak się szczęśliwie urodzili, to musieliśmy znowu walczyć o ich życie. Wygraliśmy obydwoje, ale ja przegrałem i poległem pod urzędnikami, którzy stworzyli system prowadzący (...) 

Również zapewniam Pana, że nie ma to nic wspólnego z toczącą się kampanią wyborczą, gdyż ja i żona byliśmy gorącymi zwolennikami Platformy Obywatelskiej zarówno w wyborach parlamentarnych, jak i prezydenckich i nawet samorządowych.”

Wklejono z

Teksty różnią się nieznacznie. W pierwszej linijce jest przecinek po "obywatelom". W posiadaniu listu jest prawdopodobnie "Gazeta Wyborcza".

"W liście do premiera Andrzej Ż. napisał: ''Straciłem wiarę w państwo'' i ''Głosowałem na PO''."
Więcej...

http://wyborcza.pl/1,75478,10346387,Samopodpalenie_przed_kancelaria_premiera.html#ixzz1YrqdFwvk





Zdjęcie listu, a właściwie listów znajdujemy na stronie

http://www.tvn24.pl/13445,2466677,0,0,1,1,samopodpalenie-pod-kprm,w-liscie-zaadresowanym-do-premiera--mezczyzna-pisze-w-nim-o-swoich-problemach-finansowych,galeriamax.html




Pobrany wycinek ekranu: 2011-09-24; 13:10


Tomasz Machała
@tomaszmachala

Warsaw, Poland
dziennikarz Wydarzeń Polsatu. Twórca strony www.kampanianazywo.pl
http://www.kampanianazywo.pl




@tomaszmachalaTomasz Machała
Czy inne redakcje też dostały list tego mężczyzny? Co z nim robicie, bo właśnie się zastanawiam, jak to potraktować.

Wklejono z





Kierujący jednostką
US Warszawa Praga 
PEŁNIĄCY OBOWIĄZKI NACZELNIKA  
Bożena Szewczyk  
ZASTĘPCA NACZELNIKA  
Barbara Marczak 
ZASTĘPCA NACZELNIKA  
Danuta Burno 
PEŁNIĄCY OBOWIĄZKI ZASTĘPCY NACZELNIKA  
Dorota Radzikowska 
Główny Księgowy 
Elżbieta Kęszczyk 

Wklejono z

Brak komentarzy: